Da Capo & Co. Blomster

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.dacapoogco.dk www.dacapoogco.dk ejes af The Dcapo Solution S.M.B.A., CVR-nr. 35378928, adresse Torvet 15, st, 4600 Køge, tlf. 56652848, e-mailadresse dacapoblomster@gmail.com. 

Betaling og levering

Vi modtager betaling med betalingskort og mobilepay.

Priserne er angivet i danske kroner. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

LEVERING GENERELT: Ordren leveres som aftalt. Vi leverer varen den valgte dato - med forbehold for lukkedage (alle søndage), helligdage mm. Vi leverer varerne med (vi tilbyder kun afhentning). 

Hvis du har godkendt at ordren må sættes (eller leveres hos nærmeste nabo), gør vi vores bedste for at finde et godt sted. Herefter overgår ansvaret for ordren til dig, som afsender.

Hvis du IKKE har godkendt at ordren må sættes, og modtager ikke er hjemme: Ordren tages retur til butikken og modtager informeres om at de kan afhente deres ordre indenfor nærmeste fremtid.

Levering sker (man-fre) fra kl.14.00-19.00 Lørdag fra kl.12-16 / vi kan ikke informere eller garantere dig et præcist leveringstidspunkt. Såfremt du ønsker levering til en virksomhed eller institution, vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dette - men kan ikke garantere det (kontakt os evt. på telefon for en dialog om dette)

LEVERING AF BEGRAVELSE: For at garantere at din ordre kan leveres på det valgte tidspunkt, skal din ordre være gennemført senest kl 16.00 dagen før / Ved levering mandag, skal ordren være bestilt senest lørdag - alternativt skal du have været i dialog med os i telefonen.

FEJL I OPLYSNINGER: Det er kundens ansvar at oplyse de korrekte informationer (adresse, postnummer mm). Såfremt der er fejl i disse, annulleres og refunderes ordren ikke, da den er produceret og forsøgt leveret.

BESTILLING EFTER DEADLINE: Såfremt din bestilling er gennemført efter deadline, accepterer du at ordren leveres næstkommende hverdag.

Reklamationsret

Såfremt du ikke er tilfreds med din vare ved modtagelse - skal du hurtigst muligt reklamere varen indenfor 24 timer. Såfremt du er utilfreds pga. varens holdbarhed udover de 24 timer, skal du reklamere hurtigst muligt og indenfor 3 dage. Vi forbeholder os retten til at du dokumenterer din reklamation ved enten at komme forbi i butikken med varen - eller sende billede til os.

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.