Da Capo & Co. Blomster

Salgs- og leveringsbetingelser

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.dacapoogco.dk www.dacapoogco.dk ejes af The Dcapo Solution S.M.B.A., CVR-nr. 35378928, adresse Torvet 15, st, 4600 Køge, tlf. 56652848, e-mailadresse dacapoblomster@gmail.com. 

Betaling og levering

Vi modtager betaling med betalingskort og mobilepay.

Priserne er angivet i danske kroner. Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

LEVERING GENERELT: Ordren leveres som aftalt. Vi leverer varen den valgte dato - med forbehold for lukkedage (alle søndage), helligdage mm. Vi leverer varerne med (vi tilbyder kun afhentning). 

Levering sker (man-fre) fra kl.14.00-19.00 Lørdag fra kl.12-16 / vi kan ikke informere eller garantere dig et præcist leveringstidspunkt. Såfremt du ønsker levering til en virksomhed eller institution, vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dette - men kan ikke garantere det (kontakt os evt. på telefon for en dialog om dette) 

Såfremt modtager ikke er hjemme ved levering, sættes din ordre forsvarligt. 

LEVERING AF BEGRAVELSE: For at garantere at din ordre kan leveres på det valgte tidspunkt, skal din ordre være gennemført senest kl 16.00 dagen før / Ved levering mandag, skal ordren være bestilt senest lørdag - alternativt skal du have været i dialog med os i telefonen.

FEJL I OPLYSNINGER: Det er kundens ansvar at oplyse de korrekte informationer (adresse, postnummer mm). Såfremt der er fejl i disse, annulleres og refunderes ordren ikke, da den er produceret og forsøgt leveret.

BESTILLING EFTER DEADLINE: Såfremt din bestilling er gennemført efter deadline, accepterer du at ordren leveres næstkommende hverdag.

Reklamationsret

Såfremt du ikke er tilfreds med din vare ved modtagelse - skal du hurtigst muligt reklamere varen indenfor 24 timer. Såfremt du er utilfreds pga. varens holdbarhed udover de 24 timer, skal du reklamere hurtigst muligt og indenfor 3 dage. Vi forbeholder os retten til at du dokumenterer din reklamation ved enten at komme forbi i butikken med varen - eller sende billede til os.

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.